Saturday, October 11, 2014

Hammerbay dalam kenangan abadi bersama

Assalamualaikum ...hari ini aku nak update blog yang aku dan SM di 7eleven plan makan -makan di Hammerbay Penang pada 19 June 2014 pada jam 6 ptg. Sebenarnya kami gerak awal dalam jam 10pagi sebab ada Briefing kat penang jam 11 pg. dah alang-alang pergi Penang,aku dan SM buatla perancangan pergi Hammerbay.Kami collect seorg RM20 tak ramai sangat yang join ritu.Aku ada ajak Geng FM Taiping dan SM Taiping tapi keadaan tak mengizinkan sebab salah seorang dari FM Taiping Wina masuk wad,kami tahu pun dah selesai makan-makan tu.Kesian wina.Dekat je warded kat KPJ Perda,cuma kitorg tak tahu..xpela dah lepas.Nasib baik ok.

Dalam agenda majlis tu kami masing-masing bawak hadiah yang berharga RM5 tidak termasuk pembalut hadiah. ..Klu nak bagi lebih terpulangla pada individu tu.Jenuh la ada yang baru nak cari la kat Quensbay Penang.
Happening sangat masa tu..diorg kata x pernah buat pun sebelum ni kat area Mainland..Majoriti yang join SM Mainland,SM Taiping baru je join masuk area OM Nazwan so malu2 lagi agaknya.Terima kasih gak la kat FM Sal yang join gak.Puas hati la makan kat situ..memang sedap..masing-masing memang kekenyangan sangat.Last2 siap ada lebih duit lagi kami order otak-otak dan apa entah.lupa la..huhu..dah lama tapi baru nak update..huhu bz katakan.
Last sekali kitorg wat sesi bergambar dan kami habis jam 8 mlm..Masing-masing perut dah kenyang dan kami pun beransur pulang.sambil bersalam-salaman .Bye2 Hammerbay..

No comments:

Post a Comment